AKUTNE.CZ algorithms and SEPSIS-Q scenarios as interactive tools for problem based learning sessions in medical education

Odborným časopisem MEFANET Journal byl 7.10.2013 online publikován článek "AKUTNE.CZ algorithms and SEPSIS-Q scenarios as interactive tools for problem based learning sessions in medical education". Článek shrnuje metodologické aspekty kazuisticky vedené výuky akutních oborů. Dále poukazuje na již vytvořené pomůcky pro takto vedenou výuku, zejména na interaktívní algoritmy AKUTNĚ.CZ a na edukační scénáře SEPSIS-Q. Ukazuje vhodnou implementaci pomůcek do výuky magisterských i bakalářských oborů. Poslední částí článku jsou vyhodnocení evaluačních dotazníků.

Štourač P, Harazim H, Schwarz D, Křikava I, Komenda M, Štoudek R, Smékalová O, Kosinová M, Hůlek R, Maláska J, Šustr R, Šnábl I, Dušek L, Gál R. AKUTNE.CZ algorithms and SEPSIS-Q scenarios as interactive tools for problem based learning sessions in medical education. MEFANET Journal 2013. Available at WWW: http://mj.mefanet.cz/mj-02130330.


19. 10. 2013 ... sejdeme se na MEFANET 2013...
interactive algorithms
medical scenarios
Problem Based Learning
acute medicine
sepsis
Zpět