Monitoring článků

Implementace edukačního programu u EEG-řízené propofolové anestezie v akademické pediatrické anestetické praxi

Intenzivní medicína

I. Yuan, R. M. Missett, S. Jones-Oguh

Cílem této studio bylo zjistit, jestli 12měsíční standardizovaný tréninkový program v EEG-řízené propofolové totální intravenózní anestezii (TIVA) vedl ke zvýšení kvality v oblasti pediatrické anestezie. Sledovanými parametry byly efektivita (signifikantní zlepšení skóre znalosti EEG), škálovatelnost (výcvik 50% procent kliniků a zbylého personálu) a udržitelnost (opakující se EEG lekce pro 80% rotujících rezidentů a 100% nových kliniků a zbylého personálu). Klíčové faktory obsahovaly vytvoření edukačních materiálů (přednášky, články a tištěné podklady), výcvik EEG TIVA lektorů, intraoperační vzdělávání, nástroje pomáhající při rozhodování (algoritmy a elektronické záznamy) a testy vědomostí.

Výsledky: Během 12 měsíců, 78,5% (62/79) dokončilo EEG výcvik a jejich testovací skóre se vylepšilo (skóre před výcvikem bylo 38% vs. 59% po výcviku, p<0,001). Didaktické lekce byly poskytnuty 100% kliniků, 100% (11/11) novému personálu a 80% (4/5) rotujících rezidentů.

Závěr: tento kvalitu zvyšující edukační program úspěšně vycvičil pediatrické fakultní anesteziology, rezidenty, kliniky a ostatní personál v EEG-řízené TIVA. Tento program byl efektivní, škálovatelný a udržitelný pro nově najatý fakultní personál a rotující kliniky a rezidenty.

Pediatric Anesthesia. 2022;32:1252–1261.

Implementace edukačního programu u EEG-řízené propofolové anestezie v akademické pediatrické anestetické praxi
Rating:

Téma: 5
Přínos/převratnost: 3
Impact: 4
Zpracování: 3
Abstrakt: 3

72%

listopad

2022